wtorek, 21 czerwca 2011

5.


sweterek Forever21.com
szorty - Forever21.com
buty - H&M
bandamka/opaska - Forever21.com

WASZA OPINIA? 


* W dzisiejsza stylizacji praktycznie każdy jej element autorka kupiła ze strony internetowej Forever21.com. Osobiście przejrzałam stronę i jestem mile zaskoczona, ponieważ wiele rzeczy znalazłam dla siebie i zamierzam zrobić wieeeeeelkie zakupy właśnie z tego portalu. Za wszystko płaci się w EURO więc to chyba żaden problem, bo Polska też znajduje się w Unii Europejskiej i ta waluta nie jest nam obca. Ceny poszczególnych elementów garderoby są w przystępnych cenach, więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko polecić Wam ten sklep internetowy ;). (Jeżeli któraś z Was zajrzała bądź postanowiła coś kupić na Forever21.com, to piszcie, czy obsługa jest w porządku, jaki jest czas oczekiwania. Ja również postaram się opowiedzieć o moich zakupach na tej stronie, jeżeli w ogóle tychże zakupów dokonam. 

  
CHCESZ ŚLEDZIĆ NA BIEŻĄCO? OBSERWUJ! : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz